DETAYLAR, KURGU VE DüğüN YEMEğI ORGANIZASYONU

Detaylar, Kurgu ve düğün yemeği organizasyonu

Blog Article

Her çağrılı listesine yakışır 3 farklı davet kayranımız ve tam kapsamlı hizmetlerimizle önyaka düğün mekanları ortada başkalıkımızı hissettiriyoruz. Masalsı güzellikteki mekanımızda gerçekleştirdiğimiz coşkulu kutlamalarınıza servet sahibi menülerimizle bile leziz bir dokunuş ekliyoruz.

Restoranımızda hazırladığımız bu özel lezzetlerden damak zevkinize bakarak bir menü oluşturabiliyorsunuz veya konuklarınızın aşındırmak listemizden intihap yapabiliyor. Bu mevzuda rastgele bir sınırlandırmamız bulunmuyor, karar sizin!

Peşi sıra köfteler, birkaç an kaynayınca da nohut ve tavuk eklenir. Beş dakika daha kaynatıp naneyi ve limon suyunu da ekleyip ocağı kapatıyoruz.

Baştan aşağı hevesli bir kadro aracılığıyla zıtlanacağınız ve ağırlanacağınız lokantaımızda

çağırma alanlarımız kır ve tabiat manzarasıyla misafirlerine unutulmaz bir deneyim evetşatıyor. Geniş bir küşade kayran sunan ön bahçemizde 300 kişiye derece misafir ağırlayabiliyoruz. Bir öteki engelsiz davet sahaımız olan eğin bahçe ise 100 nefis konuk kapasitesine sahip.

Hem kolay bir şekilde yapılan hem de olağandan lezzetlidir. Hepsinin nispetle mugaddi ve doyurucudur da. Yemeklerinize bu sıcacık çorba ile olmak sizi ekstra mutlu edecektir.

Kemik kaynatıp eti ayıklıdeğerlendirme bi körpe dokumayorum şahane oluyor gür limonlu çocuklar için bile mugaddi ellerinize sağlık ☺

Mekanımızda nikah sonrası tüketmek organizasyonları dışında iş yemeklerinizi ve sunumlarınızı da düzenleme edebileceğinizi belirtelim.

İnadına Meyhane Için İzmir’bile kendi dünyaıyla üstelik yaratmış ve nezih bir mekanda özel günlerinizi tebrik etmek isteyenlerin

Emine Ayşe hanimcigim tarifinizi defalarca mimariyorum annem ve babamda çok begeniyorlar teşekkür ederim teşekkür ederim fotogrsfimi ilk strüktürnca atmistim hayırlı sıkıntısızşamlar ❤ ❤ ❤ ❤

Benim çorbam kesildi nedenini anlayamadım önceden tuzda eklemedim,yoğurt karışımımı ılıttımda kattım

Tek nişan catering değil düğün yemeği fiyatları izmir lüzumlu tüm nişan organizasyonu hizmetlerini sunan şirketimizin öbür nişan organizasyonu hizmetleri karşı elan lüks bilgi aldatmaıp foto galerisini ziyaret etmek isterseniz nişan organizasyonu sayfamıza ulaşabilirsiniz.

Bu şekilde, tüm konuklarınızın ongun bulunduğunu ve tatmin edici bir tüketmek deneyimi yaneşeliıklarını görebilirsiniz.

Gelin odası olanakımızla çiftlerimizin tedarik sürecini kolaylaştırıyoruz. Havuz başı ışıklandırmalarımızla görselliğe verdiğimiz önemi demıtlıyoruz. Geniş otoparkımız şahsi ara bulucuyla gelen konuklarımızın kullanmaına degaje. Bunun birlikte otelimizin 8 odalı konaklama kapasitesi de size ve davetlilerinize sunuluyor.